Syazwan mahu bakat, populariti seiring



Harus diakui, Syazwan merupakan antara bakat baru tanah air yang kini sedang meniti populariti dan menjadi pilihan penerbit serta pengarah drama tempatan.

Lalu, saya bertanyakan kepadanya apakah perasaannya kini selepas menjadi orang popular dan namanya semakin meniti di bibir peminat hiburan tempatan.

Seraya ketawa kecil, Syazwan berkata: "Entah, saya sendiri tidak merasakan saya seorang yang popular. Saya masih baru dan banyak lagi yang perlu saya belajar.


"Bukannya saya menolak glamor mahupun untuk menjadi orang popular, tetapi saya lebih selesa untuk melihat bakat saya bergerak seiring dengan populariti yang sedang mahupun akan saya kecapi nanti.

"Masyarakat hari ini memang sudah bijak berfikir di mana mereka sudah memandang dan menilai bakat seseorang pelakon itu. Jika cerita kosong yang hanya mahu meraih populariti murahan, ia akan menjadi sesuatu yang menjelikkan buat mereka."

Mula bergiat aktif dalam bidang lakonan sejak dua tahun lalu, kerlipan bintang pemuda berusia 24 tahun ini dengan pantas mengerdip dek penangan drama bersiri Juvana yang telah melonjakkan namanya.

Cukup dikenali dengan watak Apek dalam drama arahan Faisal Ishak itu, Syazwan benar-benar bersyukur dengan impak luar biasa yang terhasil menerusi drama bersiri itu.
0 Komentar untuk "Syazwan mahu bakat, populariti seiring"

 
Copyright © 2005 Malaywood - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info